Často kladené otázky

 

Je FilmFlix zdarma?

  1. Registrace a přehled ANO. Přehrávání jakéhokoliv filmu nebo seriálu NE.
  2. Můžete si vybrat z našich plánů, který Vám vyhovuje nejvíce a plán máte aktivní ihned po zaplacení.

Jak mohu zaplatit vybraný plán?

Prostřednictvím Vaší platební karty Visa, Visa electron, MasterCard, Maestro. Na výběr máte platební brány uvedeny níže. Můžete zaplatit prostřednictvím Vaši platební karty.

  1. Platební brána Stripe

Upozornění: Platby musí vždy provádět dopělá osoba starší 18 let. Případné platby uskutečněné Vašimi blízkými pod 18 let, nemohou být platby vráceny. Pokud se takový případ stane, prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení na emailua do pole předmět napište "Neoprávněná platba". Popište co nejpodrobněji, jak k platbě došlo. Do 24h budeme Vás kontaktovat, obvykle to trvá méně.

 

Chtěl/a bych si objednat půlroční nebo roční plán, mohu platit mesíčně?

  1. Tato možnost není k dispozici, Filmflix Limited neztrhává žádné peníze měsíčně z Vašeho bankovního účtu. Proto máte na výběr z mnoha plánů, který Vám bude vyhovovat nejvíce.
  2. Podrobné ceny jednotlivých plánů najdete na našich stránkách v sekci Ceník.

Žiji v jiném státě a nemám Český bankovní účet, ale zahraniční i splatební kartou. Mohu zakoupit plán?

  1. ANO
  2. Je úplně jedno v jakém státě žijete, pokud vlastníte výše uvedenou platební kartu Visa, Visa electron, MasterCard, Maestro, tak platbu můžete bez problémů provézt

Po zakoupení plánu, jsem si to rozmyslel a chtěl bych vrátit peníze

  1. Je nám velice líto, ale po registraci máte dostatek času abyste si prohlédli naší nabídku a sami se rozhodli, zda si plán zakoupíte nebo ne. Platby se nevracejí.

Jsem Vázán/a nějakou smlouvou?

  1. Ne, u společnosti Filmflix Limited nejste vázáni žádnou smlouvou, každý plán má své období platnosti a po ukončení platnosti si můžete plán znovu zakoupit.

Nejde mi přehrát film/seriál, co mám dělat?

  1. Pokud Vám nejde přehrát žádný film nebo seriál, tak je určitě chyba někde na Vaší straně. Náš web podporuje všechny platformy. Filmy nebo seriály lze přehrát na Vaší Smart TV, mobilu, tabletu ať jste kdekoli. Stačí pouze připojení na internet. Všechny naše sdílené filmy nebo seriály jsou ve formátu mp4, který lze přehrát na jakémkoliv zařízení, které podporuje formát mp4.
  2. Pokud Vám nejde přehrát jen určitý film nebo seriál, tak nám prosím o tom dejte vědět a my ihned chybu odstraníme. V popisu filmu nebo seriálu je červené tlačítko "Nahlásit nefunkční film", tak na něj můžete kliknout a dát nám o tom vědět pomocí formuláře.

Dostal/a jsem na email dárkový kupón, jak ho můžu uplatnit?

  1. Pokud jste dostal/a dárkový kupón, můžete ho uplatnit při výběru dáného plánu.
  2. Dárkový kupón je vždy platný 1 týden (7dní) po obdržení emailem. Po této době vyprší platnost kupónu.
  3. Pokud Vám kupón nefunguje, ihned nás kontaktujte na emailua my se Vám do 24h ozveme, obvykle to trvá méně. Vždy uvádějte číslo kuponu a jméno uvedené v registraci.

Nefunguje mi heslo při přihlášení

  1. Vždy kontrolujte Vámi zadáne heslo a jestli nemáte zapnutý "CapsLock" systém rozlišuje veká a malá písmena.
  2. Pokud i přesto Vámi zadané heslo nefunguje, resetujte si své heslo. Na Váš email uvedený při registraci, Vám přijde email s resetem hesla. Reset hesla provedete, když kliknete na "Přihlásit" a poté kliknete na "Zapomenuté heslo".

Nemohu se po registraci přihlásit. Heslo zadávám správně

  1. Vždy kontrolujte Vámi zadáne heslo a jestli nemáte zapnutý "CapsLock" systém rozlišuje veká a malá písmena.
  2. Po registraci Vám je odeslán potvrzovací email, který musíte potvrdit, jinak registrace nebude dokončená a aktivní a Vy se nebudete moci přihlásit. Zkontrolujte si po registraci Vaší emailovou schránku, popřípadě i SPAM, jestli náš email Vám nedošel do SPAMU.
  3. Pokud Vám email nepřišel, stačí vyplnit formulář v sekci Napište nám a popište nám Váš problém. 
  4. Vždy uvádějte Vaše celé jméno a email pod kterým jste se registrovali, abychom Vás mohli dohledat a problém co nejrychleji odstranit.

Chci zrušit svůj účet, co mám udělat?

  1. Pokud jste se rozhodl/a zrušit svůj účet, tak nás prosím neprodleně kontaktujte na emaila do pole předmět napište "Zrušení účtu". Po obdržení emailu Vám do 24h účet zrušíme. Placené plány Vám budou zrušeny, platby se nevracejí.

Může můj účet používat někdo jiný?

  1. Každý kdo se přihlásí pod Vašim účtem, může používat Váš účet a sledovat pořady.
  2. Mějte ale na paměti, že každý účet je omezen jen na 5 uživatelů domácnosti, náš systém rozpozná přihlášení mnoho uživatelů na jeden účet a může dojít k blokaci účtu.
  3. Pokud Váš účet bude zablokován z důvodu mnoha přihlášení na Váš účet, Vámi zakoupený plán se automaticky zruší a nelze jej obnovit. Budete muset zakoupit plán znovu po odblokování účtu. Pro odblokování účtu nás kontaktujte na emailua do pole předmět napište "Odblokování"

Mám problém, mohu Vám zavolat?

  1. Tato možnost zatím není v provozu, ale připravujeme co nejdříve.
  2. Vždy nám můžete napsat email a popsat Váš problém
  3. Můžete také využít formulář v sekci Napište nám, nebo napsat na Facebooku FilmFlix
  4. Také se můžete připojit na Facebooku do skupiny kde jsme 24h online FilmFlix - Filmy a seriály online
  5. Problémy se snažíme řešit do 24h, obvykle to trvá méně

Jsou u filmů nebo seriálů nějaké reklamy, musím před zkouknutím na něco kliknout?

  1. Ne, na našem webu je vše bez reklam, vyberte si film nebo seriál a rovnou se dívejte.

Zakoupil/a jsem si plán a nefunguje mi

  1. Pokud jste si zakoupili nějaký vybraný plán a nefunguje Vám, prosím odhlašte se a znovu přihlašte. Pokud ani tak Vám nefunguje, Tak nás kontaktujte na email . Do emailu vždy uvádějte Vaše jméno a příjmení a datum platby, abychom mohli dohledat chybu a opravit co nejrychleji. Po obdržení Vašeho emailu Vás budeme kontaktovat do 24h, obvykle to trvá měné.

Proč je u obrázků v pravo nahoře obrázek korunky a někde ne

  1. Je to proto, že obrázek korunky je jen pro předplatitele.
  2. Tam kde není, je film ke shlédnutí zdarma pro každého.

Proč musím při registraci uvádět své jméno a příjmení a né jen přezdívku

  1. Je to proto, že Vám vystavíme doklad o zakoupení plánu.

 

Datum poslední aktualizace 01. 01. 2024